mandag 27. desember 2010

Det første møte med Cha-koona

Jeg har bestandig ønsket meg hund men ikke vært helt sikker på rase Jeg har brukt lang tid på å finne den perfekte rase som tåler mye, vil gå mye på turer og som kan trekke og samtidig være en familievennlig hund.
Min veninne og nabo har både schæfere og malamut som jeg har vært mye på tur ilag med, og jeg falt helt for malamuten både i mentalitet og arbeidsiver, det samme gjorde mannen ( Cato);) Han hadde hele tiden hatt et godt øye til polar trails Bonita med fargekombinasjonen ulvegrå. Så når Polar trail fikk et nytt kull var vi ikke sen om å bestille en tispe med ulvegrå tegninger.

Jeg og Siv ( nabo med Bonita) dro til Mo for å besøke nurket og jeg ble forelsket ved første blikk;) Cato smilte godt når vi kom hjem med bilder av pia vårres:)
Jeg ble positivt overrasket over hvor godt mottat vi ble hos Sabine og Stefan.


Stolt mor:)

Jeg, Chakoona og Sabine i valpegården


Chakoona:) Chakatose ligger å sover på broren sin

Nydelige pia:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar